Affiliate Marketing ile Para Kazanmak için 10 Adım

Bağlı kuruluş pazarlaması büyük bir gelir kaynağı olabilir. Satış ortağı kazançlarınızı en üst düzeye çıkarmanın anahtarı ek değer sağlamak ve okuyucularınızla etkileşime geçmektir. Gösterimler veya tıklamalar için size ödeme yapılan geleneksel reklamlardan farklı olarak, satış ortakları yalnızca belirli bir işlem gerçekleştirildiğinde veya gerçekleştirildiğinde ödenir.



İşlem, bir satış kodunun tamamlanması için posta kodu bilgilerini göndermek üzere kaydolmak kadar basit bir şey olabilir. Ne olursa olsun, okuyucularınızı bir tür işlem yapmaya zorlayana kadar size ödeme yapılmaz.

Bunu göz önünde bulundurarak, satış ortaklığı pazarlamasında başarınızı en üst düzeye çıkarabilmeniz için okuyucularınızın değer kazanmasını ve yapmasını istediğiniz eylemleri gerçekleştirmesini sağlamak için bağlı kuruluş pazarlama başarısı için En İyi 10 Olmazsa Olmaz Adım.

1. Hedef Kitlenizi Tanıyın

Satış ortağı programlarını kullanmanın en başarılı yolu, yalnızca kitlenizin ihtiyaçlarına ve isteklerine uyan ürünleri, hizmetleri ve teklifleri tanıtmaktır. Neden sitenize geldiklerini, e-posta pazarlama listenize katıldıklarını veya sizi sosyal medyada takip ettiklerini düşünün.
Ne aradıklarını veriyorsunuz? Tanıttığınız satış ortağı ürünlerinin kitlenizin sorunlarına bir çözüm sunduğundan emin olun.

Spor hakkında yazıyorsanız, herkesin bir yazıcısı olduğu ve bu programların yüksek bir ödeme yaptığı için yazıcı toneri için satış ortağı reklamları koymayın. Favori takımları için yorum okumaya veya istatistik almaya gelen kişiler, sitenizdeyken bu tür şeyler hakkında düşünmezler.

Reklamlar okuyucularınızla ne kadar alakalı olursa, onları kullanma olasılıkları da o kadar artar. Bağlı kuruluş pazarlamasına bakmanın ilginç bir yolu şudur: kitlenizi ilgilendikleri ilgili ürünler ve hizmetler hakkında eğitmek, katma değerli bir içerik biçimi olarak düşünülebilir.

Kitlenizi tanımak, tanıttığınız ürünlerle size daha iyi başarı sağlamakla kalmaz, aynı zamanda ilk etapta ziyaretçileri çekmek için web sitenizi pazarlamak, tanıtmak ve tanıtmak için en iyi yerlerde size yardımcı olabilir.

Kitlenizi ne kadar iyi tanırsanız, demografik bilgileri, psikografik bilgileri ve diğer bilgileri o kadar iyi kullanabilirsiniz, Facebook gibi platformlarda reklam verirken kitlenizi daha iyi hedefler.

Henüz başlamadıysanız ve hala hangi pazara hizmet etmek istediğinize karar vermeye çalışıyorsanız, çevrimiçi işiniz için karlı bir niş nasıl seçeceğinizle ilgili bu makaleye bakın.

Buradaki sonuç, hizmet verdiğiniz kitle ile doğrudan alakalı ürünleri tanıtmaktır. Teklifler ne kadar alakalı olursa; daha fazla satış elde edersiniz.

2. Güven Oluşturun

Okuyucular anlayışlı. Bir tane gördüklerinde bir ortaklık bağlantısı biliyorlar. İnanmadığınız bir ürünü tanıtarak güvenlerini bozarsanız veya çok fazla reklamla ziyaretlerinden faydalanırsanız, ayrılırlar ve asla geri gelmezler.

Trafik çekecek olan tekrar ziyaretçilerinizdir. Size geri bağlantılar verecek, kelimeyi yayan ve sitenizi değerli içerik için gidilecek yer olarak önerecek olanlardır. Orijinal içeriğe dayalı bir ilişki kurmanız gerekir.

Ziyaretçileriniz dürüst olduğunuzu düşünmüyorsa veya yalnızca bir kâr güdüsü nedeniyle önerilen ürün ve hizmetler olduğunu düşünüyorsa, söylemeniz gereken başka bir şey okumazlar.

Yüksek değeri olmayan ürünleri ve hizmetleri tanıtırsanız, önerilerinize olan güveninizi kaybedecek ve bunlara göre hareket etmeyi bırakacaktır; satış ve kar maliyet.

Bunu göz önünde bulundurarak, # 1 önceliğinizin web sitenizin ziyaretçilerine ve e-posta listenize değer kattığından emin olmak istersiniz. Yalnızca alakalı, yararlı ve gerçekten yardımcı olabileceğini bildiğiniz ürünleri paylaşın.

Ayrıca, tanıtımını yaptığınız satıcılarla olan herhangi bir satış ilişkinizi açıklamak istersiniz.

Çoğu insan bu konuda gayet iyi durumdadır ve sağladığınız şeffaflığın artması, kitlenize daha fazla güven kazanmanıza yardımcı olabilir. Bunu yaparsanız, tekrar eden satışlarla uzun vadede çok daha fazla para kazanacaksınız.

3. Yardımsever Olun

Satış ortağı reklamlarını, içeriğinizi tamamlayan ek kaynaklar olarak düşünün. İçeriğinizi faydalı, yararlı ve bilgilendirici hale getirerek değer katın.

En sevdiğiniz kitapların bir listesini çıkarmayın, insanların satış ortağı bağlantısını tıklamasını, kitapları satın almasını bekleyerek bir satışta para kazanabilirsiniz.

Ayrıntılı bir inceleme yazmak için biraz zaman ayırın ve bilgilerinize göre hareket etmeye karar vermeleri durumunda satış ortağı reklamlarını doğru yönde göstermeleri için kullanın.

Daha da iyisi, paylaşmak için kişisel bir referansınız veya vaka çalışmanız varsa; Bununla ilgili ayrıntılı bir yazı yazın ve ardından incelemenize bağlı kuruluş bağlantınızla ilgili önerinizi ekleyin.

Satış ortağı reklamları bunun içindir. Bir kitap tavsiye eden harika bir inceleme yazarsanız ve okuyucular kitabı satın alırsa, bunun için satış ortaklığı kredisi almalısınız.

Ancak, kafiye veya akılsız ürünlere bağlantılar koymak, hiçbir şey yapmayan ziyaretçilerin hızlı bir şekilde çıkmasına neden olacaktır.
Ana fikri hatırlayın: her zaman ziyaretçi deneyimine değer katan değerli içerikler sağlayın. Satışlar takip edecek.

4. Satış Ortaklıklarınızda Şeffaf Olun

Bağlantılarınızı daima açıklayın. Okurlarınız dürüstlüğünüzü takdir edecek ve kazançlarınıza katkıda bulunma konusunda daha iyi hissedeceklerdir.

Üyelikleriniz hakkında daha az dürüst olduğunuzu hissediyorlarsa, size referans kredisi vermekten kaçınmak için bağlantınızı atlayacak ve doğrudan satıcıya gidecek kadar anlayışlılar.

Dürüstlük ve tam açıklama sadık bir okuyucu tabanı oluşturmak için gerekli bir parçadır. Tavsiye bağlantılarınızı kullanarak sizi desteklediklerini biliyorlar. Onları mutlu ve istekli yapın.

Bazı durumlarda, yalnızca satış ortağı ilişkiniz hakkında şeffaf olmakla kalmaz, aynı zamanda harekete geçmeleri ve satış ortağı bağlantınızı kullanmaları durumunda bir bonus veya bir tür teşvik sunmak isteyebilirsiniz.

Bu, oluşturduğunuz satış ortağı miktarını önemli ölçüde artırabilecek son derece güçlü bir taktiktir ve rakip diğer satış ortaklarından öne çıkmanın harika bir yoludur.

5. Satış Ortaklıklarınızı Dikkatli Seçin

Farklı bağlı kuruluş pazarlama programları aracılığıyla sunulan ürün veya hizmetler için tüm farklı seçenekleri gözden geçirmek için zaman ayırın.

Okuyucularınızın hangi ürün veya hizmetlere ihtiyaç duyabileceği veya beğenebileceği üzerine düşünün. Ayrıca, reklamları sık sık değiştirin, farklı reklamları deneyin ve hangisinin en etkili olduğunu görmek için farklı grafikler ve metinler kullanın.

En iyi formülü bulmanız biraz zaman alabilir ve daha fazla dikkat çekmek için reklamları sürekli olarak döndürmeniz gerektiğini de görebilirsiniz.

Çoğu durumda, ürün oluşturucular size sitenizde, sosyal medyada ve e-posta yoluyla kullanabileceğiniz birkaç reklam sunar. Hangilerinin sizin için en uygun olduğunu görmek için farklı reklam öğelerini test edin.

Ayrıca, kalabalığın arasından sıyrılmak için (satıcı tarafından izin veriliyorsa) kendi reklamlarınızı oluşturmak isteyebilirsiniz.

Dikkat etmeniz gereken bir şey, dijital bilgi ürünlerini tanıtmaktır. Bu ürünler iki nedenden dolayı caziptir.

Birincisi, müşteriler satın aldıklarında anında erişim ve anında tatmin alabildikleri için daha yüksek dönüşüm oranlarına sahiptirler.
İkincisi, genellikle fiziksel ürünlerden çok daha yüksek komisyon oranları sunarlar.

Ayrıca, daha yüksek komisyonlar ve devam eden aylık komisyonlar elde etmek için daha yüksek fiyatlı ürünleri ve aylık olarak yenilenen ürünleri tanıtmayı düşünün. Aylık yinelenen bir bağlı kuruluş satışı elde etmek, bağlı kuruluş işinizdeki geliri daha öngörülebilir ve istikrarlı hale getirmenin harika bir yoludur.

6. Farklı Programlar Deneyin

Belirli bir program sizin için çalışmıyor gibi görünüyorsa başka bir program deneyin.

Satış ortağı programları aynı değildir. Farklı ürünler, hizmetler ve ödeme yapıları sunarlar. Bazı satıcılar diğerlerinden daha iyi pazarlama ve satış materyallerine sahip olacaktır.

Bazı programlarda satışlar boyunca ömür boyu ödeme yapılırken, diğerleri 30-90 günle sınırlandırılır. Bazı programlar, mevcut reklam birimi türlerinin yanı sıra renkler ve tasarımda çok daha fazla esnekliğe izin verir, böylece sitenizin düzenine daha iyi sığar.

Ayrıca, favori tedarikçi firmalarınızı kendi bağlı kuruluş programlarını çalıştırıp çalıştırmadıklarını kontrol edin. Bazen doğrudan kaynağa gidebilirsiniz. Büyük bağlı kuruluş ağlarıyla sınırlı değilsiniz.

Kârınızı en üst düzeye çıkarmak için sistematik reklam testlerini stratejinize entegre edin.

Sürekli olarak farklı programları test ederek hangilerinin en iyi dönüşüm sağladığını ve kitlenizin hangisine en çok yanıt verdiğini görerek genel dönüşümlerinizi ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Ayrıca, sürekli olarak satış ortağı pazarlama portföyünüzü test edebileceğiniz ve ekleyebileceğiniz yeni ürün ve hizmetler arayışında olun.

Başka bir ipucu, iyi yaptığınız ve tutarlı bir miktarda satış gerçekleştirdiğiniz bağlı kuruluş programları ile daha yüksek ödemeler üzerinde pazarlık yapmaktır.

Birçok tedarikçi, iyi bağlı kuruluşları daha yüksek komisyonlarla ödüllendirmekten mutluluk duyar.

7. Sabırlı Olun

Satış ortağı geliri zamanla büyür ve artar. Bazı programların ömür boyu ödeme sunduğunu unutmayın. Bir ziyaretçiyi yönlendirirseniz, sitenize geri dönmese bile o ziyaretçiden para kazanmaya devam edebilirsiniz. Ayrıca, eski yayınlarınızda hala etkin olan yönlendirme bağlantılarınız olduğu sürece, bunlar yine de sizin için ödeme yapabilir.



Yinelenen faturalandırma / süreklilik türü ürünleri tanıtmaya odaklanırsanız, her ay aynı ürünleri zaman içinde artırabilecek şekilde sürekli olarak komisyon kazanabilirsiniz.

Örnek olarak, her ay 5 dolar komisyon ödeyen ve 100 satışa sevk eden bir ürün veya hizmeti tanıttıysanız; o ayda 500 dolar kazanırdın. Aynı oranda ve tüm satış sopa varsayarak; sadece bir yıl sonra aylık 6.000 dolarlık gelire dönüşür.

Ayrıca, yukarıda tartışıldığı gibi, bazen kitlenizle eşleşen en iyi teklifleri bulana kadar farklı teklifleri, ürünleri ve hizmetleri test etmeniz gerekebilir.

Bağlı kuruluş programları zengin bir hızlı plan değildir, ancak blogunuzdan pasif gelir elde etmek için bir fırsat sağlar.

Web sitenize daha fazla içerik eklemeye, daha fazla ürün tanıtmaya, web sitenize daha fazla trafik çekmeye ve e-posta pazarlama listenizi oluşturmaya devam ettikçe, işletmenizin bağlı kuruluş pazarlama tarafını büyütmeye ve daha fazla para kazanmaya devam edeceksiniz.

8. Takipte Kalın

Satış ortağı programlarınızın en son tekliflerini takip edin.

Kullanılabilirliği artırmak ve daha görsel olarak çekici olmak için sürekli olarak yeni reklam birimleri, reklamverenler ve araçlar eklenmektedir. Küçük değişiklikler, okuyucuların hareketlerini motive etmede uzun bir yol kat ediyor. Stratejinizden memnun kalarak toz içinde kalabilirsiniz.

Trendleri izleme ve yeni fırsatları keşfetme konusunda tembel olmayın. Örneğin, belirli bir diyet veya kıyafet eğilimi artık popüler değilse, bu içeriği ve öneriyi sitenizden kaldırmak isteyebilirsiniz; veya bunu kabul etmek ve yansıtmak için yayınınızı güncelleyin.

Kitleniz için yararlı ve alakalı yeni ürünleri sürekli arayış içinde tutun. Tanıtımınızda ne kadar çok ürün olursa ve kitlenizle ne kadar alakalı olursa, o kadar çok para kazanırsınız.

9. İçerik Kraldır

Her şeyden önce, içerik pazarlama stratejiniz en yüksek önceliğiniz olmalıdır.

İçeriğiniz sizin temelinizdir, sitenin bulunduğu hayat kanıdır. Değerli ve yardımcı içerik olmadan okuyucular gelmez. Mükemmel içerik sağlamaya odaklanın ve para kazanma stratejileri işe yarayacaktır.

Satış ortağı programlarına veya çevrimiçi para kazanmanın diğer yollarından herhangi birine hitap etmek için içeriğinizden ödün vermeye başladığınızda, okuyucularınızı kaybedeceksiniz. Bu gerçekleştiğinde, Bin Gösterim Başına Maliyet, Tıklama Başına Maliyet veya yönlendirme tabanlı reklamlarınızdan herhangi birinden kazanç elde etme fırsatınızı kaybedersiniz.

İçeriğinizin kalitesinin, web sitenizin, blogunuzun veya işletmenizin güvenilirliğinde tek büyük faktör olacağı yeterince vurgulanamaz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prepaid (Ön Ödemeli) Sanal Kartlar

Uygun Fiyatlı Paykwik Sanal Kart

Paykwik Nedir?